Často kladené otázky

Abychom ušetřili Váš čas, nabízíme výběr nejčastěji kladených dotazů

Objednávka zboží

  • Jak mohu objednat vaše zboží?

    Nejjednodušší cestou je objednávka v našem e-shopu, kde pomocí jednoduchých kroků zvolíte i způsob dodání a platby.

  • Jak zjistím aktuální stav objednávky

    O veškerých krocích při vyřizování Vaší objednávky informujeme e-mailem. Pokud však využijete možnosti založit si zákaznický účet, můžete poté jednoduše sledovat průběh Vaší objednávky také online.

  • Jak se dozvím, že je má zásilka již expedována?

    O odeslání zásilky Vás informujeme e-mailem.

  • V jaké časové lhůtě musím zboží vyzvednout?

    V daném poštovním přepravcem, obvykle je zásilka cenné psaní uloženo 7 dní na poště, v případě že vás nezastihne na adrese.

  • Mohu zboží objednat telefonicky?

    Ne, vzhledem ke stavu zásob na skladě prodáváme pouze po kusech, unikátně s katalogovým číslem.

  • Mohu změnit svou objednávku?

    Po potvrzení objednávky prodávajícím se Vaše objednávka stává závaznou. Závazným potvrzením objednávky vytvořené na internetu se rozumí stisknutí tlačítka „Potvrzuji objednávku“ na stránce pokladny. V případě, že kupující se rozhodne změnit objednávku po jejím řádném potvrzení, je povinen změnu nahlásit co nejdříve. Prodávající není povinen přijmout změnu objednávky v okamžiku, kdy je zboží připraveno k odeslání nebo již předal zboží dle původní objednávky přepravci.

  • Mohu stornovat objednávku?

    Objednávku, která ještě nebyla zpracována, lze zrušit  e-mailem.

  • Mohu zboží objednat, vyzvednout či zaplatit o víkendu?

    Zboží můžete uhradit o víkendu, kdykoliv i pomocí platební karty například, expedujeme do 48h od uhrazení a zasíláme jako cenné psaní poštou, sledovací číslo obdržíte v e-mailu.

Registrace

  • Je nutné být k nákupu zboží registrován?

    Pro nákup zboží prostřednictvím našeho e-shopu není registrace nutná.

  • Mám z registrace nějaké výhody?

    Váš zákaznický účet má řadu výhod. Registrací získáte přehled o svých objednávkách a můžete se přihlásit k odběru informačních e-mailů o novém zboží.Dále můžete získat speciální slevové kupóny.

  • Poskytujete registrovaným zákazníkům nějaké slevy?

    Naše společnost slevy na zboží momentálně poskytuje v rámci kampaní.

  • Účtujete za registraci nějaký poplatek?

    Vytvoření i užívání Vašeho zákaznického účtu je samozřejmě zdarma.

  • Jak mohu změnit své registrační údaje?

    Po přihlášení k Vašemu účtu najdete v administraci odkaz ´Náhled nebo změna v mých informacích´, kde lze údaje změnit. Provedená změna v registračním formuláři se projeví hned.

  • Jak se přihlásit k odebírání novinek z vašeho obchodu?

    Na stránkách je možnost po zadání vaší e-mailové adresy i bez registrace odběr novinek.

Produkty

  • Jak zjistím dostupnost zboží?

    U každého zboží v našem e-shopu informujeme o jeho dostupnosti. Pokud je u Vámi vybraného zboží uvedeno ´Skladem´, znamená to, že je ihned k odeslání.

  • Mohu objednat i zboží, které nemáte v katalogu?

    Dodání takového zboží bohužel garantovat nemůžeme.

  • Mohu si u vás objednat klasický papírový katalog?

    Je nám líto.

Platba

Platba na bankovní účet u české banky Fio Bank.

  • Lze za vaše zboží platit šekem?

    Bohužel, tento způsob platby nenabízíme.

  • Mohu poslat hotovost po kurýrovi?

    Tuto možnost bohužel nenabízíme.

Způsob a termín doručení

  • V jaké lhůtě garantujete dodání zboží

    Vaši objednávku expedujeme v nejkratším možném termínu po uhrazení do 48 hodin. Konkrétní lhůtu dodání však negarantujeme.Zašleme vám sledovací číslo objednávky na kterém můžete zásilku sledovat.Obvykle zboží doručí pošta od 2 do 5 dní na slovensko pak do 7 dní.

  • Můžete mi zboží poslat poštou?

    Česká pošta je jedinou doručovací službou, působící na území ČR, která může doručovat tento druh cenných zásilek.

  • Kterou kurýrní službu používáte?

    V současné době využíváme pouze služeb České pošty.

  • Je možné zaslat vaše zboží na dobírku?

    Na dobírku nezasíláme.

Cena za dopravu

  • Jakou účtujete cenu za přepravu zboží?

    Ceny za poštovné „cenné psaní“ je 90 Kč

  • Nabízíte dopravu zdarma ?

Ano, pokud vaše útrata přesáhne 4.000 Kč pro českou republiku.

Ano, pokud vaše útrata přesáhne 5.000 Kč pro slovenskou republiku.

  • Kolik připlatím za dodání vašeho zboží do zahraničí?

    Ceny za dodání do zahraničí na slovensko je 149 Kč

Faktury a ostatní doklady

  • Chtěl bych si nechat ocenit mince. Poskytujete tuto službu, vydáváte nějaké certifikáty?

    Mince neoceňujeme, nevykupujeme. Omlouváme se

  • Dostanu fakturu?

Faktura je nedílnou součástí přílohy každé objednávky v elektronické formě.

Reklamace

  • Přišlo mi poškozené zboží. Co mám dělat?

    Informujte nás, prosím, prostřednictvím telefonu, e-mailu . Reklamaci podejte ihned poté, co jste závadu zjistili. Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, a zejména podrobný popis zjištěné závady. Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu do třiceti dnů ode dne uplatnění.

  • Poskytujete zpětně slevu na poškozené zboží?

    Slevu na poškozené zboží neposkytujeme.

  • Nedorazila mi zásilka. Co mám dělat?

    V případě, že neobdržíte svou zásilku, bezodkladně nás o této skutečnosti informujte na zákaznické lince 722 084 451, nebo e-mailem.

Proč kupovat zlato či stříbro?

  • Jaké jsou výhody vlastnictví drahých kovů?

    Drahé kovy vždy představují bezpečný způsob uchování hodnoty majetku.

  • Je lepší koupit zlato nebo stříbro?

    Na tuto otázku bohužel neexistuje jednoznačná odpověď. Zastánci stříbra argumentují především potřebností stříbra jako velice významného průmyslového kovu. Na světě už defacto neexistuje kvalitní povrchové naleziště stříbra. Kov se tak musí dobývat z čím dál větších hloubek a prakticky vždy se nachází v rudě spolu s ostatními vzácnými kovy. Pokud by tedy těžaři chtěli tato naleziště těžit, musí spolu se stříbrem vyrábět i další kovy, čímž snižují jejich cenu na trhu. To je pro ně ekonomicky nevýhodné. Stříbro je navíc v současné době výrazně podhodnocené, přičemž ke korekci tohoto stavu může dojít náhle prudkým nárůstem jeho ceny.

  • Investiční mince stojí víc než slitky. Proč?

    Nepatrný rozdíl v ceně mezi investiční mincí a slitkem ve stejné gramáži spočívá v tom, že mince má vlastní ražbu. A také řadu výhod proti slitkům.

  • Jaké jsou výhody investičních mincí proti slitkům

    Především jde o likviditu – mince mají ještě o něco málo lepší likviditu než slitky, a to především u bankovních institucí. Zpravidla každá banka na světě obchoduje pouze s jedním rafinerem. Tím je tedy dáno, že prodává, a tedy i vykupuje, pouze tuto značku slitku. Na rozdíl od nejznámějších mincí z tzv. „Good delivery listu“, které obvykle prodává, a tedy i vykupuje, většina bank na světě. Další podstatnou výhodou je mobilita – každá investiční zlatá mince nese na sobě tzv. nominál, neboli zákonem uznatelnou hodnotu, kterou garantuje národní banka dané země. Pokud například zakoupíte 1oz zlatou minci Maple Leaf, má nominální hodnotu 50 CAD. Pokud budete chtít tedy cestovat například s 20 mincemi do jiného státu, můžete do celní deklarace uvést, že převážíte 20×50 CAD, tedy 1000 CAD, což není žádný problém. Pokud byste však uvedli, že převážíte 20 uncí zlata, můžete narazit na problém kvóty importu do dané země

Nenalezli jste odpověď na Vaši otázku? Využijte našeho kontaktního formuláře zde : (Klik)